Thema invoeren

Vraagbaak aanschaf
don pedro
Berichten: 435
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:28

Re: Thema invoeren

Bericht door don pedro » 29 okt 2009, 09:23

Ben je je K Coupe al kwijt dan Alberto?

Gebruikersavatar
Ronald
Berichten: 792
Lid geworden op: 02 nov 2008, 19:15
Contacteer:

Re: Thema invoeren

Bericht door Ronald » 29 okt 2009, 19:59

Heb je er eentje te koop dan?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.

JW turbo16V LX
Berichten: 658
Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:11

Re: Hoera!

Bericht door JW turbo16V LX » 29 okt 2009, 21:52

gefeliciteerd en het scheelt je bovendien jaarlijks ook zo'n €100 vanwege 1 lagere gewichtsklasse voor de MRB :D . Overigens kun je achter bij de RDW alsnog de omschrijving laten veranderen (staat bij mij ook nog steeds op programma........). Kwestie van het nodige bewijsmateriaal als kopietjes van origineel kenteken, folders etc. erbij doen



albertoradstake schreef:Hoera!

Mijn Thema Turbo 16V LX is nu officieel geboren in Nederland.
Vorige week langs de RDW gegaan, en of het aan de poppetjes in mijn ogen lag of mijn vriendelijke lach naar de baliedame, ik weet het niet, maar hij kwam er zo door! Ze moest wel even naar achteren om geniepig te fluisteren met haar collega over de papieren, maar ze kwamt terug met een JA. Dus dat was meevaller 1.

Meevaller 2 was het feit dat hij niet als LX is ingevoerd, maar als 'gewone' Turbo 16V. Wat weer een leuk bedrag scheelt in BPM. 2x keer alaaf voor mijn thema dus :-) Als bewijs mijn nieuwe kenteken:

85-KFF-6

Nog even platen halen, en dan naar Arendse rijden voor grote beurt, distributie en apk.
Benieuwd wat er aan moet gebeuren na ongeveer 8 jaar stilstand :roll:

En dan rijden maar! Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen!

Groeten,
Alberto

albertoradstake
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 feb 2009, 09:36

Re: Thema invoeren

Bericht door albertoradstake » 30 okt 2009, 11:21

De K Coupe is er ook steeds, staat nog wel te koop:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v1hazoesy4zd

Ik móet er niet vanaf, hij staat netjes droog, maar ik doe er verder ook niets mee en dat is eigenlijk doodzonde.
Geinteresseerde kunnen zich bij mij melden.

De K is al enige tijd geschorst, dagelijks nog steeds de K sedan op G3 en nu de Thema LX erbij.
Die is wat voordeliger voor 'erbij' dan de coupe.

Het BMP bedrag was een schrikbarende € 141. Viel dus reuze mee.
Hij heeft overigens wel het 'LX-gewicht' van 1290 ledig meegekregen.

Wist niet dat ik het later nog om kan zetten op kenteken naar LX, moet ik dan niet alsnog die BPM betalen?

Plaats reactie

Terug naar “Aanschaf”