Een nieuw hoofdstuk...
Re: Een nieuw hoofdstuk...
We zien we wel weer terug hoor Paul, ook in een Thema!!
Wel blij met de 130 als IHWC 2016 deelnemer hoorrrrr!
Wel blij met de 130 als IHWC 2016 deelnemer hoorrrrr!
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Dank jullie allen voor de sympathieke reacties. En jullie hebben gelijk. De Thema zit in mijn vezels en dat gaat er nooit meer uit. I'll be back!
Lybra SW bevalt goed trouwens. Bloedsnel en erg zuinig. En dat is precies wat ik wilde
Lybra SW bevalt goed trouwens. Bloedsnel en erg zuinig. En dat is precies wat ik wilde
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Vandaag was, enigszins verlaat (griepje Alberto) de overdracht. Ik heb wel even flink moeten slikken toen ie wegreed
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Ik ken het gevoel al te goed. Heel definitief ineens.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 21 feb 2009, 09:36
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Nog nooit zo'n Vrolijk Pasen gehad...
En ik zal haar vertroetelen!!-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Aah Paolo, waar haal je ze toch altijd weer vandaan Wat een waanzinnig gave Lybra Emblema zo te zien? En in de met afstand mooiste Lybra kleur (wmb) Geeft 'm net dat vleugje Aurelia. Het wordt inmiddels wel tijd voor een Lybra sub forum. Tot die tijd is het Lybra gedeelte van het Viva Lancia forum een handige bron van info. (Sorry Maarten Jan, maak niet graag reclame voor de concurrentie) Ben benieuwd wat de lange termijn ervaringen zijn met de Lybra, dus hou ons op de hoogte. Sleutelen is bij mij in ieder geval van de agenda geschrapt en dat is ook wel eens fijn. Ik mis hooguit de geraffineerde combi van comfort en sportiviteit van de Thema. Daar krijg je wel een flinke lading onverwoestbaarheid voor terug. Al kan ik me voorstellen dat de 2.4 genoeg sportiviteit biedt. Iets straffere vering en gaan met die banaan Jammer dat ze nooit een 2.0T gemaakt hebben, dat moeten we misschien zelf maar eens doen, als we weer eens tijd hebben.
En dan die FIAT. Ik zag hem al een beetje aankomen, maar toch, wat een klasse bak. Begrijpelijk ook, want als je die met de Lybra zou kruisen kom je ongeveer op een Thema uit
En dan die FIAT. Ik zag hem al een beetje aankomen, maar toch, wat een klasse bak. Begrijpelijk ook, want als je die met de Lybra zou kruisen kom je ongeveer op een Thema uit
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Een nieuw hoofdstuk...
O ja, in jouw geval wel handig om te melden : hou me op de hoogte, mocht je ooit afstand van de Lybra doen.
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Hahaha Bas, dank voor de mooie woorden. Ik zal zeker aan je denken als ie er t.z.t. weer uitgaat. Overigens ben ik voornemens om 'm een jaar of drie te blijven rijden, wat overeenkomt met +/- 100.000km. Dan dus (pas) 236.000km. Het is inderdaad een Emblema. Maar wel heel speciaal besteld door Halan, want de klant wilde destijds per se zo'n plastic-houtlook-afwerking in het interieur. Ik weet het niet hoor. De 2.4 is bij squadra -tuning opgekrikt naar 180 pk en 390 Nm. Hij doet vooralsnog precies wat ik hoopte dat ie zou doen. Mij zeer snel, comfortabel en zuinig van A naar B transporteren. Hij kan inderdaad wel een wat straffere vering gebruiken. Ik hoop dat dit i.c.m. de niveauregeling te realiseren is. Daar ga ik op termijn nog wel eens naar kijken. Een leuk voorbeeldplaatje heb ik alvast:
(MJ, dit was mijn laatste Lybra-gedoe. Promise)
(MJ, dit was mijn laatste Lybra-gedoe. Promise)
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Een nieuw hoofdstuk...
Nou dan ga ik er nog wel even mee door, of is dat niet de bedoeling Die velgen weet ik nog niet zo hoor, maatje te groot misschien? Over velgen gesproken. Ik ben al een tijdje op zoek naar een moderne variant van de Aurelia velg:
dus als iemand nog een tip heeft. Ik heb weleens zoiets gezien, maar kan maar niet achterhalen waar. Ik vrees zelfs iets VAG achtigs. Aan chip tunen zat ik ook te denken, want wat peper onderin zou geen kwaad kunnen. Hij gaat bij vlagen als de brandweer, dus dat zou over de hele linie toch ook mogelijk moeten zijn. De Emblema variant voor het nep hout is trouwens niet heel veel beter, maar erg afhankelijk van de leerkleur. In combi met het tabaco van mij, zou het echt een rijdende sigarendoos wordenRe: Een nieuw hoofdstuk...
De niveauregeling doet verder niets met het rijgedrag behoudens de auto op hoogte houden bij belading. Overigens heb ik wel een adres waar je de dempers kunt laten reviseren. Destijds ook met de Kappa gedaan met uitstekende resultaten.