Op zoek naar een Thema EV 2

Plaats reactie
GiuliaSuper
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2023, 14:12

Op zoek naar een Thema EV 2

Bericht door GiuliaSuper » 05 jun 2023, 14:24

Hallo allen,
ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke Thema , hoeft geen Turbo te zijn als het maar de laatste versie is, dat zal dan de EV 2 zijn? kleur heeft geen voorkeur, als de bodem en motor maar goed is.
wie weet er 1tje te koop? en zoals gezegd mag eventueel wel met wat werk, maar liever niet...kan helaas niet zelf sleutelen

dank alvast voor het meedenken / aanbieden

groeten!

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Op zoek naar een Thema EV 2

Bericht door Hans8V » 21 sep 2023, 19:31

Bij Martin Willems staat altijd wel wat: https://www.autowereld.nl/lancia/thema/ ... daal.nl%2F
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Op zoek naar een Thema EV 2

Bericht door Maarten-Jan » 22 sep 2023, 06:37

De laatste serie heet " Type 3". Deze heb ik altijd het mooist gevonden, al ben ik in de loop der tijd de oerserie met zijn grote koplampen steeds meer gaan waarderen.

Verkijk je niet op het belangrijkste; roest. De prijzen zijn flink aan het stijgen. Exemplaren met busso v6 of turbo worden steeds duurder. Een gewone 8v wordt soms in Italië ineens goedkoop aangeboden. Op zich een leuke auto maar niks spannends. De vraag is wat je met de auto wilt. Als je een beetje wilt genieten en een lekker vlotte auto ambieert kies dan turbo, v6 of v8.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Gevraagd”