In oktober as gaat mijn dochter trouwen. Ze heeft gevraagd of ik chauffeur wil spelen, met mijn Thema. Nu zocht ik al enkele ontbrekende of defecte onderdelen, maar nu wordt het iets relevanter, Het klepje voor het sleepoog heb ik al, maar ben op zoek naar een asbak voorin met aansteker, houten klepje ligt er nu beetje los op, een airco compressor, en nu ik toch aan het vragen ben, heeft er iemand nog een nieuwe koelwater radiateur? Niet dat de koeling niet goed gaat, maar kan altijd beter. Betreft serie 3 turbo 16v. Groet Ruud
O ja, en wil op termijn mijn airbag stuur vervangen door een zwart 3 spaaks LX stuur, en als er nog een x een veerpootbrug beschikbaar komt, of een zwart leren serie 3 set stoelen, nou ja, je begrijpt het al, wensen genoeg
Diverse onderdelen
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Diverse onderdelen
Ha Ruud,
Wat leuk, gefeliciteerd! En inderdaad een mooie gelegenheid de puntjes op de I te zetten.
Een complete asbak heb ik sowieso liggen. De compressor en radiator zou ik altijd nieuw kopen. Elke gebruikte is immers ook al zo oud... Qua upgrades kan ik je niet helpen helaas. LX sturen gaan inmiddels voor veel geld, circa € 300 en de laatste verkocht ik een paar jaar geleden aan Roger. Een type 3 lederen interieur van Poltrona is helemaal moeilijk.
Mocht ik je kunnen helpen, laat het maar weten!
Wat leuk, gefeliciteerd! En inderdaad een mooie gelegenheid de puntjes op de I te zetten.
Een complete asbak heb ik sowieso liggen. De compressor en radiator zou ik altijd nieuw kopen. Elke gebruikte is immers ook al zo oud... Qua upgrades kan ik je niet helpen helaas. LX sturen gaan inmiddels voor veel geld, circa € 300 en de laatste verkocht ik een paar jaar geleden aan Roger. Een type 3 lederen interieur van Poltrona is helemaal moeilijk.
Mocht ik je kunnen helpen, laat het maar weten!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
Hallo Maarten,
Bedankt voor jouw reactie, die asbak kom ik graag een x halen, niet meer in Toldijk?
Wat betreft de updates, gooi het hier ook neer, mocht het een keer beschikbaar komen.
Op de FB pagina gaf iemand al de suggestie voor een nieuwe airco compressor. Uit jouw antwoord lees ik , hoopvol, dat een radiateur (tor?) nog nieuw verkrijgbaar is?
Groet, Ruud
Bedankt voor jouw reactie, die asbak kom ik graag een x halen, niet meer in Toldijk?
Wat betreft de updates, gooi het hier ook neer, mocht het een keer beschikbaar komen.
Op de FB pagina gaf iemand al de suggestie voor een nieuwe airco compressor. Uit jouw antwoord lees ik , hoopvol, dat een radiateur (tor?) nog nieuw verkrijgbaar is?
Groet, Ruud
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Contacteer:
Nog steeds ook in Toldijk hoor!
Of de radiator nieuw verkrijgbaar is weet ik niet. Wellicht wel aftermarket uit aluminium? Zo kocht ik er eentje voor de Montecarlo, best goede Chinese kwaliteit en de auto koelt sindsdien perfect!
Of de radiator nieuw verkrijgbaar is weet ik niet. Wellicht wel aftermarket uit aluminium? Zo kocht ik er eentje voor de Montecarlo, best goede Chinese kwaliteit en de auto koelt sindsdien perfect!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
Dat klinkt goed, maar snap de link tussen Chinese producten en een Montecarlo niet zo goed, zijn er toch niet zoveel van dat het lucratief is om daar onderdelen voor te maken?
Denk ik dan,
Denk ik dan,
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Contacteer:
Valt mee, is ook dezelfde in de Fiat X1/9
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW