Via Tortona Milano

Deel hier bijzondere plekken waar je met je Thema (of andere Italiaanse bolide) bent geweest en waar je een mooie foto van hebt of een leuke herinnering.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GammaKappa
Donateur 2011
Berichten: 583
Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Via Tortona Milano

Bericht door GammaKappa » 22 apr 2010, 21:57

Afgelopen vrijdag, in het hart van de Salone del Mobile in Milaan. De Via Tortona, centrum van de zona Tortona. KWam meerdere bekenden tegen uit mijn werkveld die vroegen: 'da's toch niet die Lancia van jou die daar op A1 locatie staat geparkeerd?' wel dus, ik had mazzel...

top reis gehad trouwens, 2.500 km in 4 dagen zweven op de nieuwe Michelins..!
Milano 16 april 2010
Milano 16 april 2010
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Via Tortona Milano

Bericht door Paolo » 22 apr 2010, 22:14

Heul vet i.c.m. met de wetenschap dat vlak daarvoor nog met 220 km/u over de Autobahn had gestampt... :thumbup:
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Forzathemalxv6
Donateur 2009
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 okt 2009, 13:23

Re: Via Tortona Milano

Bericht door Forzathemalxv6 » 05 sep 2010, 21:40

Hallo Paolo,
kennelijk heb je ervaring met Thema LX EN met Kappa. Ben heel benieuwd wat je vindt van de Kappa. Ik heb nu bij Gerrit R te B een Kappa v6 tiptronic aangeschaft. Eerlijk gezegd, met huiver, want ik denk dat ik spijt krijg. Wat denk jij? Bij voorbaat dank voor het antwoord, met Themagroet, Forzathemalxv6

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Via Tortona Milano

Bericht door Paolo » 06 sep 2010, 10:38

Beste ForzaThema/-Kappa ;) ,

Je gaat heel blij worden met je Kappa hoor. Ik heb zelf in het verleden ook Kappa gereden en het zijn heerlijke auto's.
En vanzelfsprekend is de techniek ook allemaal wat moderner dan bij 'n Thema, dus stiller, comfortabeler etc.etc.
Met zo'n Kappa V6 Automaat kun je verschrikkelijk veel fijne en snelle kilometers maken.

Over smaak valt niet te twisten, persoonlijk 'raakt' het Thema-design mij veel meer dan de Kappa. Die ik zeker niet lelijk vind trouwens. :think:
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Plaats reactie

Terug naar “Ontdek je Thema plekje...”