Zou dit wat zijn dan?

Kun je het niet kwijt in een andere categorie, dan mag het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
5 0p een rij
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 nov 2013, 09:22

Zou dit wat zijn dan?

Bericht door 5 0p een rij » 12 dec 2013, 22:43

Lijkt mij een handige tool om erbij te hebben en ook makkelijk in de eventuele foutopsporing.

http://www.chinabuye.com/hh-obd-mini-ve ... ostic-tool" onclick="window.open(this.href);return false;

Er staan overigens ook LED autoverlichting en aanverwante zaken op. Echter, HEREN, niet gelijk naar de meisjes in de jurkjes surfen!

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Zou dit wat zijn dan?

Bericht door Maarten-Jan » 13 dec 2013, 20:51

Enkel een scanner geeft eigenlijk geen meerwaarde. Je wilt minimaal ook bijvoorbeeld de airbags kunnen resetten. Dus toch even iets dieper in de buidel. Er is overigens ook veel software voor op de laptop, dan hoef je alleen nog maar op zoek naar de juiste stekkers. Daarbij denk ik dat de Kappa niet op ODBII draait, dus dat zou ik nog even goed uitzoeken.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Robkg
Berichten: 94
Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:21

Re: Zou dit wat zijn dan?

Bericht door Robkg » 16 dec 2013, 18:16

Maarten-Jan schreef:Enkel een scanner geeft eigenlijk geen meerwaarde. Je wilt minimaal ook bijvoorbeeld de airbags kunnen resetten. Dus toch even iets dieper in de buidel. Er is overigens ook veel software voor op de laptop, dan hoef je alleen nog maar op zoek naar de juiste stekkers. Daarbij denk ik dat de Kappa niet op ODBII draait, dus dat zou ik nog even goed uitzoeken.
Draait op OBD(1) inderdaad. Dus een verloopstekker van OBD2 naar 1 is noodzakelijk, incl de juiste drivers. Bij mij werkt het perfect met DnEcuDiag.
Lancia K SW 2.4 20v

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”