Instructie boekje Kappa

Vraagbaak interieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Instructie boekje Kappa

Bericht door RickThema » 29 nov 2009, 10:30

M'n K is een originele Italiaan, daarom is het instructieboekje ook in het Italiaans ( en boordcomputer ook :o ) .
Mń Italiaans is wel eens beter geweest :lol: , dus zoek eigenlijk een pdf-je met een Nederlandse of engelse versie.

Iemand enig idee of die er is?

En vraag twee, kan ik de taalinstellingen van de boordcomputer ook veranderen?
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
Jan Willem
Donateur 2009
Berichten: 280
Lid geworden op: 26 okt 2008, 14:04

Re: Instructie boekje Kappa

Bericht door Jan Willem » 29 nov 2009, 15:00

Rick, ik veronderstel dat jouw serie 2 niet anders ingesteld wordt dan mijn serie 1.

Je kan de taal (frans, engels, duits of spaans) instellen door:
- houd de knop SERVICE op het info-center ingedrukt
- draai de contactsleutel op de stand MAR
(op het display verschijnt ITALIANO (MOT.BZ)) als dat naar wens is druk je op de knop CLIMA/DATE
als dat niet zo is druk je nogmaals op SERVICE, totdat je de juiste taal hebt gekregen.

Succes met het vertalen!
Bertone en Pininfarina maken een goed koppel, het is nog mooier als Giugiaro ook meehelpt

Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Re: Instructie boekje Kappa

Bericht door RickThema » 29 nov 2009, 15:34

Het werkt!!

Bedankt Jan-Willem!!!

Nog een vraagje, het alarmsysteem kun je in en uitschakelen middels een kastje in de kofferruimte.
Ik heb hem aanstaan, ben in de auto gaan zitten, maar volgens mij kunnen ze me auto jatten en gaat er geen alarm af.

Of die ik iets verkeerd?
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
Jan Willem
Donateur 2009
Berichten: 280
Lid geworden op: 26 okt 2008, 14:04

Re: Instructie boekje Kappa

Bericht door Jan Willem » 30 nov 2009, 07:30

Mijn auto had een niet origineel alarm (in 1996 door Halan ingebouwd, hHet originele Lancia alarm voldeed in 1996 niet aan de Nederlandse verzekeringseisen, vandaar)
Bij Halan was 2 jaar geleden toen ik ernaar informeerde het eerste advies aan mij om dat er zo snel mogelijk uit te halen. Dat hoefde niet want een vorige eigenaar had dat al gedaan.
het originele alarm zou naast de relais achter het luikje rechts in de kofferruimte moeten zitten (ongeveer onder de benzine vuldop).
De regeleenheid voor de ab van de cv zit achter het "luikje" aan de rechter zijkant van de middenconsole (in de voetenruimte). De ontvanger zit in de plafonnier bij de binnenspiegel.
Bertone en Pininfarina maken een goed koppel, het is nog mooier als Giugiaro ook meehelpt

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”