8.32 bouwdozen

Plaats reactie
Betakoen
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 nov 2008, 12:37

8.32 bouwdozen

Bericht door Betakoen » 15 nov 2020, 16:29

Heeft er hier iemand zin in een uitgebreid 8.32 pakket?

Ik ben een beetje weggedreven van de 'auto's met plastic' en intussen vooral met veel oudere spullen aan de gang. Echter 7 jaar geleden (!!!!) had ik nog een auto met een sloper erbij gekocht, die zodanig ingemetseld stond in een opslag dat hij éénvoudigweg niet direct mee te nemen was. Ik heb toen met de eigenaar afgesproken dat hij me zou bellen als de auto vrij was, en dat was dus vorige week!

De sloper is intussen al grondig gesloopt. Nu staan hier dus nog twee heel haalbare projecten:

Zwarte 2e serie met kat bwjr 1991, ex Duitsland met 106.000km op de teller, zwart leder en schuifdak. daarbij een goed motorblok uit een ongevalauto. Deze auto is snel weer rijdend te maken. Op een heel klein plekje aan de rand van de spoiler en achteruit na roestvrij, echter: het dak, en voor het mooie ook de motorkap en koffer zouden moeten gelakt worden. Verder hier en daar een dingetje maar presentabel.

Rode 2e serie Zonder Kat, bruin leder en schuifdak. Deze behoeft wat meer werk. Er zit een blok in met één kop gedemonteerd wegens defecte riem. Ik heb er echter twee volledig gereviseerde koppen bij en nog een extra motorblok met geslepen krukas en nieuwe lagerschalen. Een hoop mooie onderdelen zoals originele nieuwe bougiekabels, verdelerkappen, pakkingen, distributielagers etc. Interieurdelen quasi dubbel, plus vele onderdelen extra zoals gereviseerde achterdempers, nieuwe voordempers etc. De rode heeft een niet originele motorkap en voorbumper (andere kleur) omdat hij ooit gediend heeft als donor voor een ongeval auto (bij de vorige eigenaar)

Zie ze liefst vertrekken in één koop.

Geen verkoop van losse onderdelen, sorry daarvoor...

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: 8.32 bouwdozen

Bericht door Maarten-Jan » 15 nov 2020, 20:43

Met mijn ervaring met bouwdozen projecten jeuken mijn handen! Ik gun het echter aan iemand anders. Ik ben heel erg benieuwd waar ze belanden. Vergeet ook niet ze op Facebook te adverteren met een paar goede foto's. Een internationale koper lijkt logisch!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Auto's”